Βασίλης Διγαλάκης: Υποσχέθηκε λύσεις σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ του Δήμου Κισάμου – “Με σταθερά και μεθοδικά βήματα”

Έχει ήδη δρομολογηθεί  το επιβεβλημένο πλάνο αποκατάστασης

Ο υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων και βουλευτής Χανίων κ. Βασίλης Διγαλάκης, επισκέφτηκε εκ νέου το Καστέλι, το Σάββατο 19 Οκτωβρίου, και συμμετείχε σε ανοιχτή συνάντηση με τον δήμαρχο Κισάμου κ. Γιώργο Μυλωνάκη, εκπροσώπους του δημοτικού συμβουλίου, γονείς και μαθητές, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας που έχει αναλάβει για την εξεύρεση λύσεων στα επιτακτικά κτιριακά προβλήματα σχολείων του Νομού μας.

Η εξαιρετικά κακή κατάσταση των εγκαταστάσεων που στεγάζει το ΓΕΛ και το ΕΠΑΛ του δήμου Κισάμου είχε διαπιστωθεί από τον  κ. Διγαλάκη, ήδη  από τον περασμένο Αύγουστο, όταν είχε επισκεφτεί το σχολικό συγκρότημα.

Ο κ. Διγαλάκης ενημέρωσε τους παρισταμένους ότι έχει ήδη δρομολογηθεί  το επιβεβλημένο πλάνο αποκατάστασης, το οποίο προβλέπει την αποτύπωση και νομιμοποίηση των κτιρίων και την τεχνική μελέτη και χρηματοδότηση των κατασκευαστικών έργων.

Συγκεκριμένα, στις αρχές του επόμενου μήνα έχει προγραμματιστεί να επισκεφτεί το σχολικό συγκρότημα ομάδα τοπογράφων μηχανικών της εταιρείας Κτιριακές Υποδομές (ΚΤΥΠ Α.Ε.), ώστε, βάσει ακριβών μετρήσεων, να συνταχθεί το σχετικό τοπογραφικό διάγραμμα.

Αυτό θα αφορά όχι μόνο τα έξι κτίρια του συγκροτήματος αλλά και μια έκταση περ. 20 στρεμμάτων του περιβάλλοντος χώρου, με ό,τι αυτός περιλαμβάνει, δηλαδή περιφράξεις, φύτευση, τμήμα του οδικού δικτύου κ.λ.π. Η σύνταξη του τοπογραφικού διαγράμματος θα επιτρέψει την έκδοση οικοδομικής άδειας και την υπαγωγή της σχολικής μονάδας στον λεγόμενο νόμο «αυθαιρέτων» (Ν4495/2017). Αυτές είναι απαραίτητες διαδικασίες που προηγούνται και αποτελούν προϋπόθεση για τη δημοπράτηση εργασιών με επείγοντα χαρακτήρα, όπως η υγρομόνωση και η αποκατάσταση ηλεκτρομηχανικών προβλημάτων, αλλά και για την διασφάλιση της στατικής επάρκειας των κτιρίων.

Ο υφυπουργός επιβεβαίωσε την προσήλωση και την αποφασιστικότητά του στο στόχο της αναβάθμισης  του σχολικού περιβάλλοντος και των συνθηκών κάτω από τις οποίες συντελείται το εκπαιδευτικό  έργο.

Τόνισε επίσης, ότι απαιτούνται όχι αποσπασματικά, αλλά  μεθοδικά και σταθερά  βήματα που θα προβλέπουν και θα διαχειρίζονται αποτελεσματικά και τις όποιες γραφειοκρατικές και υπηρεσιακές καθυστερήσεις.