Μιλάει ακόμη για λιμάνια και μαρίνες που δεν είναι σε διαγωνισμούς, αλλά θα μπορούσε ανά πάσα στιγμή να προκηρυχθούν και γι’ αυτά, με το σκεπτικό του εκσυγχρονισμού τους μέσω ιδιωτικών επενδύσεων… Ανάμεσά τους φιγουράρει η μαρίνα Αγίου Νικολάου, τα λιμάνια Ρεθύμνου και Σούδας…
Πράγματι, μετά την ένταξη της μαρίνας στο ΤΑΙΠΕΔ, ενώ διαχειριστικά παραμένει στην εκμετάλλευση του Δήμου στο πλαίσιο της μακροχρόνιας παραχώρησης που έχει γίνει, ο όποιος σχεδιασμός για την υλοποίηση επενδύσεων στη μαρίνα έχει παγώσει. Δεν μπορούμε να πούμε, όμως, ότι δεν υπάρχει μέριμνα και δεν γίνονται εργασίες συντήρησης στο μέτρο του δυνατού και όσο επιτρέπει το υφιστάμενο νομικό πλαίσιο, ώστε να διατηρείται ένα καλό επίπεδο στις παρεχόμενες υπηρεσίες στη μαρίνα. Το δείχνουν τόσο η ζήτηση, τα σχόλια πελατών όσο και η οικονομική πορεία της ΔΑΕΑΝ.
Προβλήματα υπάρχουν, φυσικά, και ένα χαρακτηριστικό είναι ο μακρύς χρόνος που προσπαθεί η ΔΑΕΑΝ να μπορέσει να αντικαταστήσει τις διαβρωμένες τσιμεντόπλακες στην τάφρο που περνούν τα διάφορα δίκτυα. Μετά από επάλληλες απόπειρες, στην τελευταία συνεδρίαση του Δ.Σ. της Δημοτικής Εταιρείας, αποφασίστηκε η «δοκιμαστική» προμήθεια 200 έτοιμων πλακών, αντί μιας εργολαβίας κατασκευής/τοποθέτησης. Αυτές οι πλάκες αντιστοιχούν σε μήκος τάφρου 100 μ. μόνο. Ανάλογα με το αποτέλεσμα, θα αντιμετωπιστεί και το υπόλοιπο τμήμα της μακράς τάφρου που εκτείνεται ως την άκρη, του προσήνεμου μόλου.
anatolh.com