Άγνωστος τηλεφωνεί σε ανυποψίαστους πολίτες και τους ζητά να του επιστρέψουν χρήματα

Την προσοχή, τόσο των επιχειρηματιών, όσο και των πολιτών των Χανίων εφιστά η κυρία Άννα Στρατουδάκη, η οποία λίγο έλειψε να πέσει θύμα τηλεφωνικής απάτης.

Η κα. Στρατουδάκη διατηρεί Φαρμακείο και όπως ισχυρίζεται ένας άγνωστος της τηλεφώνησε και της ζήτησε να του επιστρέψει ένα μεγάλο χρηματικό ποσό που δήθεν είχε καταθέσει κατά λάθος στον τραπεζικό της, λογαριασμό.

Η παρατηρητικότητα αλλά και οι ερωτήσεις που έκανε η γυναίκα στον άγνωστο την έσωσαν από τα χειρότερα.

Χαρακτηριστική είναι η αφήγηση της γυναίκας για αυτό που της συνέβη:

“Παρασκευή μεσημέρι. Χτυπάει το τηλέφωνο στο φαρμακείο. Είμαι ο οδοντίατρος. (Αναφέρει ένα όνομα ιατρού των Χανίων), θα έρθει ένας ασθενής μου και πελάτης σας (ανάφερε και το όνομα πελάτη μας) το απόγευμα να πάρει κάτι φάρμακα αλλά ήθελε να τα πληρώσει εκείνος.

Επειδή όμως ήταν για δουλειές στο Ηράκλειο ζήτησε ένα λογαριασμό να κάνει κατάθεση. Λίγο αργότερα στέλνει φωτογραφία τη συναλλαγή και επειδή δεν είναι από την ίδια τράπεζα δεν εμφανίζονται στο λογαριασμό μου άμεσα. Αντιλαμβάνομαι ότι αντί του ποσού των 49€ κατέθεσε λέει κατά λάθος…6.300€.

Επικοινωνεί αμέσως μαζί μου να με ενημερώσει για το λάθος και ότι επειγόταν να του επιστρέψω αμέσως το ποσό ή έστω ένα μέρος (οποιοδήποτε ποσό είχα άμεσα διαθέσιμο) γιατί τη Δευτέρα το πρωί έπρεπε να πληρώσει επειγόντως μια επιταγή.

Αλλά επειδή βέβαια φάνηκε λίγο ριψοκίνδυνο να μεταφέρω τόσα χρήματα από τη στιγμή που δεν είναι σίγουρα στο λογαριασμό μου, ξεκίνησα τη διαδικασία συζήτησης μαζί του κατά την οποία έπεσε σε τόσες αντιφάσεις που κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά.

Επόμενο βήμα ήταν να εντοπίσω τον αληθινό οδοντίατρο μέσω κοινών γνωστών, ο οποίος δεν είχε ιδέα τι γινόταν με τη χρήση του ονόματος τους.

Όταν επιβεβαίωσα την απάτη ήρθα σε άμεση επικοινωνία με την ασφάλεια η οποία με ενημέρωσε ότι έχουν ξανασυμβεί τέτοιου είδους περιστατικά στην πόλη μας και ότι πολλοί επιχειρηματίες την έχουν πατήσει άσχημα όπως λέμε!

Να επισημάνω επίσης ότι γνώριζαν πολλές λεπτομέρειες όπως ονόματα πελατών, γνώριζαν π.χ. ότι της υπαλλήλου μου η γιαγιά ήταν στο νοσοκομείο και διάφορα άλλα που προς στιγμή σε μπλοκάρουν.

Παρακαλώ να το κοινοποιήσετε όσοι μπορείτε γιατί είναι κρίμα σε μια μικρή πόλη που γνωριζόμαστε οι περισσότεροι μεταξύ μας να μην είμαστε όλοι ενημερωμένοι για τέτοια περιστατικά και κάποιοι επιχειρηματίες να την πατάνε.”

Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με πληροφορίες, ανάλογο περιστατικό έχει καταγραφεί και σε πρατήριο υγρών καυσίμων στις Μουρνιές Χανίων.